Praktijkinfo
Overleg over zorgverzekeringen met het secretariaat mogelijk.
Jouw verzekering
Kosten
Basis GGZ Stratum levert ongecontracteerde zorg en stuurt de rekening rechtstreeks naar U. U kunt vervolgens zelf de rekening indienen bij uw zorgverzekeraar. Als u een restitutiepolis heeft worden de behandelkosten geheel vergoed, bij een naturapolis gedeeltelijk. Informeer bij uw eigen verzekering wat uw vergoedingspercentage is. De zorgverzekeraar keert het bedrag aan U uit, waarna U de rekening aan ons kunt voldoen.
U dient er rekening mee te houden dat het verplichte eigen risico door uw zorgverzekeraar in mindering wordt gebracht op uw vergoedingen. In 2024 bedraagt het verplichte eigen risico 385 euro. Het kan natuurlijk ook zijn dat u vrijwillig een groter eigen risico heeft afgesloten. Eventuele kosten zijn dus afhankelijk van de grootte van uw eigen risico en de reeds geconsumeerde zorg op het moment dat uw behandeling gedeclareerd wordt
Contact opnemen met de praktijk
Vragen ? Stuur ons dan een email !
- info@ggzstratum.nl
- 040-2440501
- Basis GGZ Stratum Kennedyplein 4 (2e etage) 5611 ZS Eindhoven
Route en parkeren
U kunt onder het gebouw op het Kennedyplein parkeren, de kosten zijn €2 per 37 minuten.
Een andere mogelijkheid is parkeren aan de Prof. Dr. Dorgelolaan, de kosten van deze parkeerplaats €2 voor het eerste uur, daarna €1,80 per uur. Maximaal €6,50 per dag. Hieronder ziet u de twee parkeerplaatsen op de kaart.
Betalingsvoorwaarden bij niet tijdige afmelding
De beroepsvereniging LVVP heeft betalingsvoorwaarden opgesteld. Psycho Expertise B.V. houdt zich aan deze betalingsvoorwaarden. Indien u niet tijdig (uiterlijk 24 uur voor de afgesproken sessie) afzegt, wordt niet het gehele bedrag in rekening gebracht, maar rekenen we € 45 aan, te voldoen voor de volgende sessie. Probeer daarom een te late afmelding te voorkomen.
Als we 't toch niet helemaal goed doen
Klachtopvang
Voor klachtenopvang kunt u terecht bij de medewerker op wie de klacht betrekking heeft. Het is wenselijk dat u uw ongenoegen rechtstreeks bespreekt met de medewerker op wie de klacht betrekking heeft. Dan kan het probleem zo snel mogelijk opgelost worden. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin deze directe aanpak niet voldoet. Wanneer het niet lukt om er samen uit te komen, of als de klachten ernstig zijn, kunt u kiezen voor afhandeling via ons interne bemiddelaar of de klachtencommissie.
Klachtbemiddeling
Wanneer u gebruik wilt maken van klachtbemiddeling wendt u zich dan tot onze interne bemiddelaar. U krijgt binnen tien werkdagen een bericht dat we uw klacht hebben ontvangen. De bemiddelaar zal samen met u bekijken wat er het beste aan deze klacht gedaan kan worden.
Klachtencommissie
De klachtencommissie is een externe commissie. Wanneer u er niet uit komt met ons kunt u aan hen voorleggen wat uw klacht is. Zie informatie hieronder. Als dat allemaal niet afdoende is kunt u een klacht indienen via onder andere het tuchtrecht waar wij onder vallen, of bij de inspectie voor de gezondheidszorg. Mocht het zo ver komen kunnen we u uitleggen wat te doen.
Contact de interne bemiddelaar
Het klachtenreglement kunt u hieronder downloaden.
Zorg buiten de zorgverzekering
Er zijn een aantal behandelingen die niet vergoed worden door de zorgverzekeraar zoals relatieproblemen, enkelvoudige fobie en aanpassingsstoornissen. Check bij twijfel bij uw zorgverzekeraar of ons secretariaat of uw behandeling onder de verzekerde zorg valt. Kiest u ervoor uw behandeling zelf te betalen, bijvoorbeeld als u geen verwijzing van de huisarts heeft/wenst? Dan ontvangt u direct van ons een rekening. Het tarief bedraagt €95 per gesprek (ca. 50 minuten).